Bröllopsklänning

För ett par veckor sedan var jag och provade bröllopsklänningar på USAs mest välkända butik, Kleinfelds. Det var mest på skoj eftersom deras priser är lite för höga för min budget. Men såklart blir jag försälskad i den första klänningen jag provar. Det är en Pnina Tornai, känd designer från Israel (gjorde brudklänningen som Samatha kommer ha i Sex and the City 2). Klänningen var en sampla dress så den har kostat 7000 dollar men var nu nersatt till 2600. Idag var det ytterligare rea och priset var riktigt lockande. Tyvärr var inte sömerskan där och jag kunde därför inte få prisuppgifter på alterations och så kunde jag inte fråga om sömarna som var trasiga kunde fixas. Så det blev ingen klänning idag...riktigt svårt att säga nej till denna underbara klänning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0