Två års Anniversary...

Idag är det två år sedan jag gifte mig i Las Vegas. Det är svårt att förstå att det redan har gått två år sedan jag, min kille och några av våra närmaste vänner begav oss till Las Vegas för en minnesvärd helg.
När jag var yngre (inte för att jag är gammal och vis nu precis...) trodde jag att jag inte skulle gifta mig förens jag var runt 30 när jag var äldre och viste precis vad jag ville. Men livet blir inte alltid som man har tänkt sig..
Jag träffade min man när jag var 20 år och hade bestämt mig för att flytta tillbaka till Sverige efter lite mer en 1 år i LA. Men jag blev kär, och efter att ha flyttat tillbaka till Sverige för en kort tid bestämde jag mig för att satsa på kärleken. Jag och Shai (min man) flyttade ihop ett år efter vi träffats och ett år senare friade han, och jag sa ja. Vid detta laget hade vi en hund också. Vi hade tänkt att oss en svensk förlovning, när man väntar med att gifta sig, men det var inte lika lätt vi hade trott. Att stanna i USA krävs ett visum, vilket är svårt att få om man inte studera. Så vi bestämde oss för att "elope" till Vegas för att gifta oss, och sedan har vårt riktiga bröllop i Sverige senare. Och det var precis det vi gjorde. Blev en snabb men rörande cermoni i The Little White Chapel och två år senare har planerna för vårt svenska bröllop börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0